Aflevering og afhentning

Alle forældre skal tjekke deres børn ind og ud på de ophængte Ipads. Det er vigtigt at børn og forældre siger goddag, når de kommer og farvel, når de går. Det er vigtigt at barnet sammen med en personale får sagt ordentlig farvel, når I går.

Gør personalet opmærksom på, hvis I synes det er svært at afleverer, da det er vigtigt at vi samarbejder om at give barnet en god start på dagen. Nogle gange kan det være bedst for barnet ikke at trække afskeden for langt, men sige hurtigt farvel.

I Blomsterspiren synes vi det er vigtigt at I har tid og fokus på jeres barn, når barnet afleveres og hentes. Mobiltelefonen bedes derfor sættes på lydløs, når I aflevere og henter jeres barn.

Private barnevogne og cykler kan parkeres under halvtaget udenfor. Medbring selv lås.