Forældresamarbejde

Forældremøder

I efteråret afholdes et fælles forældremøde for alle i Blomsterspiren. Ved dette forældremøde vælges repræsentanter til bestyrelsen, samt der orienteres om Blomsterspirens dagligdag, samt hvilke nye tiltag der evt. måtte være. Kort tid inden kommer der mere information omkring forstående forældremøde.

Forældresamtaler

Gennem "Hjernen og Hjertet" udarbejdes der dialogvurderinger på børnene cirka 1 gang om året. Dette er et elektronisk spørgeskema som både I og personalet besvarer. Efterfølgende indbydes I til en samtale, hvor vi sammen kan tale om barnets kompetencer, og om der evt. kan være områder vi skal støtte barnet med i den nærmeste periode. For børn der kommer fra Blomsterspirens vuggestue afholdes en overgangssamtale, hvor personale fra begge afdelinger deltager. I foråret afholdes forældresamtaler for de forældre i Blomsterspiren, der har kommende skolebørn.

Da vi synes det er vigtigt at tale sammen i hverdagen, håber vi meget kan klares denne vej. Der kan selvfølgelig være et behov for at tale sammen, enten fra jeres side eller vores side uden der er "børneøre" i nærheden. Tag gerne fat i os, hvis i har behovet.